چرا افراد سازنده همیشه خیلی زود از خواب بیدار می شوند؟

چرا افراد سازنده همیشه خیلی زود از خواب بیدار می شوند؟

افراد موفق اغلب سحرخیز هستند. از فرانکلین تا اوباما، از برانسون تا داروین، همه به عنوان کسانی که با طلوع خورشید بیدار می شدند شناخته می شوند. انگیزه آنها هرچه باشد، همه آنها فواید بر زمین نهادن پاها قبل از این که ساعت زنگ بزند(منقار خود را باز کند)را به دست آوردند(درو کردند).

" ذهن فرا تر از تخت خواب"

رابین شارما

اما چرا سحرخیزی یک صفت معمول(برای این افراد) است؟ چه چیز " ذهن فراتر از تخت خواب" خیلی افراد موفق را در چنگال خود گرفته است؟ چرا آنها بدن خسته ی خود را برای شروع زود یک روز وقتی اغلب ما در رویا هستیم از تخت خواب بیرون می کشند؟

برندگان(این) طرز فکر

این حس کنترل گر از ضرب و شتم صدای درونی به دست آماده است. اگر ذهن شما در جنگ بین قربانی و موفقیت پیروز شود، موفقیت شروع می شود و معمولا اتفاقات بهتر می شود. شناختن صدا، بهترین دفاع علیه او(حس کنترل گر)ست. وقتی صدای زنگ را خاموش می شود و صدا می گوید تو خیلی دیر به خواب رفتی که بخواهی زود بیدار شی، یا 5 دقیقه بیشتر که اتفاقی نمی افتد، گوش نکنید! آنهایی که در تخت می مانند به انسان بزرگ تبدیل نمی شوند اما آنها می توانند مراقب(کارهای) شما باشند. وقتی شما مسئول صدای درونی هستید، هیچ چیزی شما را متوقف نخواهد کرد.

زمان بیشتر

اگر شما فقط یک ساعت زودتر هر روز صبح بیدار شوید در سال 15 روز بیشتر به دست می آورید و وقتی همانگونه باشد ترسناک است که چند روز زندگیمان را در خواب هدر می دهیم؟ من در مورد شما نمی دانم، اما من نمی خواهم زندگی خود را این گونه هدر دهم. اگر دارای کمبود زمان هستید، کمتر بخوابید. ما فقط 6 تا 7 ساعت در شبانه روز به خواب نیاز داریم. بیشتر از آن هدر دادن زمان می باشد.

فعال شوید

 

صبح ها بهترین زمان برای ورزش است. این، روز شما را با انرژی، تمرکز و اشتیاق تنظیم می کند. بعضی از روزها که من از عادت جدید دویدنم روزانه بر می گردم، احساس شکست ناپذیری دارم. استرس باید سخت تلاش کند که از پس من بربیاید، و تمام روابط من ساده تر و آرامتر است. تمرین صبحگاهی شما را سازنده تر می کند و در موفقیت بیشتر شما مشارکت می کند.

 

 

زمان سکوت

با سه پسر در خانه ام، به ندرت زمان سکوت پیدا می کنم. اگر من بخواهم مدیتشن کنم یا کاری بدون مزاحمت انجام دهم، صبح های زود انجام می دهم.

سحرخیزی به من زمان مناسب می دهد. شما می توانید این زمان را برای نوشتن، نقاشی و یا هر کار خلاقانه دیگری استفاده کنید.

اندیشه خود را بیابید

خیلی از سحرخیزان به افزایش خلاقیت و الهام گرفتن صبحگاهی اذعان داشته اند. آثار هنری بزرگ و رمان ها در ساعات اولیه روز نوشته شده اند. بنابراین اگر شما شاهکار نانوشته ای دارید، شاید یک ساعت زودتر بیدار شدن کلید باز شدن این راز باشد.

زمانی برای غذا

ما اغلب، با عجله سرکار رفتن و خوردن یک غذای ناسالم که انرژی کافی برای حرکت به ما نمی دهد، روز خود را شروع می کنیم، اما صبحانه یک وعده غذایی مهم است که می توان با ایجاد زمان بیشتر در صبح، وعده غذایی کامل و سالم تر خورد که روزمان را سازنده تر و موثر تر کند.

یک قدم جلوتر

سحرخیزان یک قدم جلو از جمع هستند: آرام، منسجم و کامل، زمانی که دیگران با عجله به سمت دفتر کار وارد می شوند. سحرخیزان همه چیز را در کنترل خود دارند. وقتی شما زود از خواب بیدار می شوید، زمان بیشتری برای برنامه ریزی، تفکر استراتژیک و سازماندهی دارید. منفعت دیگر اول رسیدن به دفتر کار حواس پرتی کمتری است که از همکاران دریافت می کنید و برنامه های که باید انجام شود به پایان می رسد و بنابراین اگر هنوز عادت سحرخیزی را ایجاد نکردید، از فردا شروع کنید. یک ساعت زودتر به تخت خواب بروید که خیلی خسته نباشید. ممکن است که چند روز زمان ببرد تا سازگار شوید و مزایای آن را زود احساس نکنید، ولی به آن بچسبید. میلیون ها نفر از انسان های بزرگ نمی توانند همه اشتباه کنند.

آیا شما سحرخیز هستید؟ اگر بله، آیا پیشنهادی برای تبدیل شدن به یک سحرخیز دارید؟

 


نظرات (0)

در این قسمت نظر خود را با ما در اشتراک بگذارید